Måndag och ledig från jobbet!

SEG!!Vaknade tidigt imorse solen sken, kändes ärligt. Tog mig ett bad och sedan snabbt på stan. Tog en fika med min kompis Kristina sen gick vi runt och tittade lite på alla snygga nya höst och vinter kläder. Sprang in på Gina och bytte en klänning åt min Fernanda. jag köpte den åt henne förra veckan men den var trasig i dragkedjan. På Scorett hittade jag ett par Mc boots med höga skaft i brunt som jag gillade jätte mycket men jag hejdade mig, Är det nått jag har så är det skor, vågar inte räkna hur många. Ändå har jag sålt en massa.  de flesta blir använda för jag och fernanda har samma storlek. Mest går jag dock omkring i mina ugg eller emu boots. sååå skööna. Sart ska jag gå och hämta Wilhelm från skolan sen ska jag och Magnus träna . Kul att göra det tillsammans ibland det händer inte så ofta Magnus lever ju i böckernas värld sen han började plugga på universitetet!! Det är tur vi har Fernanda som kan passa Wilhelm ibland så vi kan göra  nått på tu man hand ibland. Hon är guld värd vår Fernanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0