Jopp då var man hemma !

jäklar vad jag varit effektiv idag, jag har hunnit handla julpynt , ny gran, julklappar, städa och sen så har jag jobbat hela förmiddagen! Dont knowe howe but it worked, nu ska jag ut med doggsen dom ser jätte nödiga ut, sitter och stirrar på mig och kniper med häckarna!! Julklapparna kändes lyckade och inte alls desperata, genomtänkt och lyckat tror jag det blir...jag har suttit och sorterat i granpyntet, mysigt ska det bli. På söndag ska vi baka lussekatter med kidsen och hitta på lite mys. Vi har bakat pepparkakor och pepparkakshus varje år, thats enough! Lussebullar är härliga grejjer! Fernanda är ju home again kom sent på söndag med tåget . hon önskar sig bara pengar hon och Emil tänker shoppa i Stockholm , vi får väl se. Jag förstår att hon vill . men det är lite som måste klaffa först. Nu ska jag mysa med familjen. Ha de grait!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0