Home sweet home!

Äntligen hemma efter en lång dags arbete.Jag är såå trött! Har inte hunntit göra mycket annat idag. tiden är dyrbar då man man är upp bokad till max. Hur fan ska man hinna leva ett kvalitativt liv? Jag hinner ingenting vissa veckor mer än en massa måsten som kväver en. men sånt är livet emellanåt man borde kanske vant sig vi det här laget. Imorgon jobbar jag  kl:08:00- 16:00. En glad nyhet jag är ledig massor till jul det känns mysigt jag är ju en riktig happy jul mamma. Jag älskar att göra jul mysigt och pynta och pyssla och så älskar jag jul maten! Jag tröttnar aldrig. Så mitt i denna veckas kaotiska " jag hinner inte" så väntar bättre tider. Juletider! och .happy holliday. Nu ska jag isäng så jag pallar trycket imorgon!! tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0