Home again!

Vi har ätit middag och är väldigt mätta . magnus hade lagat fantatiska kotletter med sås och potatis, och super sallad
jätte gott. Vi har käkat och sedan gick killarna till sina kompisar. Fernanda- felicia ska på Body jam på gymmet med sin kompis Olivia och verkar taggad inför det, kul. Jag har varit på HLR utbildning på jobbet i dag sådana kunskaper skall uppdateras med jäna mellanrum och det var en bra utbildnings snubbe och vettig info. Jag tänkte städa garderoberna här hemma ikväll men känner mig lite trött så jag ska lägga mig på spikmattan en stund och innan garderobs städningen kom jag på att jag ska städa lilla toletten..my god tiden räcker aldrig till. Men en sak isänder så får vi se vart vi hamnar. Magnus får hjälpa till..så blir det. Imorgon jobbar jag förmiddag börjar klockan 08:00.Sen är jag ledig helgen.
På torsdag ska jag och Kristina på stan på förmiddagen det blir trevligt jag gillar att fika och snacka med min bästis vännina Kristina.. nu till min vän spikmattan..see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0