Hemma är bäst!

hemma är bäst...gud vad skönt at komma hem efter en lång arbetsdag. Jag glider ur kläderna, flyterut i badkaret och skrubbar bort arbetsdagen och stressen..... mina kära har hyrt film, laddat med gott. det är bara det att jag börjar kl 7:30 imorgon, jag hatar kväll förmiddag efter varandra, gör mig stressad. som ni kanske vet så gillar jag harmoni och lugna bananer. nå väl nu sitter jag här i mys fåtöljen i vardagsrummet. magnus har kokat the åt mig och masserar mina onda fötter. han är så fin, magnus och gabbarna har varit på teknikenshus och lattjat idag när jag varit på jobbet dom hade haft jätte kul. nu  Ligger Fernanda , Fille och Ville i fernandas rum och myser och kollar en film. Jag älskar när mina barn har kvalitets tid tillsammans. fernanda är en jätte bra storsyrra..oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0