Hallo!

jag har sovit riktigt djupt och skönt  bakomt Magnus breda rygg och jag har drömt massor känns det som men jag minns inte vad längre. Nu känner jag mig jätte utvilad och in nice shape. Sitter här med Nsd och kaffe och håller på att spola upp ett bad. Wilhelm leker krig med sina star wars gubbar här på köksbordet han är hemma från plugget idag då han har ont i sin lilla hals. Magnus har tagit med sig fru nr"2 Saga, och Sigge ut p en liten promenad i skogen. jag ska snabba på för jag och kristina ska träffas på stan idag sen ska jag hinna handla mat innan jag börjar jobba klockan 2. jag ska power walka till jobbet sen. det blir inget tränings pass idag har väldig träningsvärk. Himmlen är nästan klar jag tror det blir en riktigt kall och fin dag idag. Så ha det bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0