Hallo Sunshine!

Hämtade min små vingliga man från Olivers igår vid 3 tiden han var svettig rödblommig och lagom i gungan. Han hade haft kul i allafall och det är ju bra. Imorse kl 09:00 väcktes jag av -Jag må hon leva! tårta och kaffe på sängen. Så vi fikade och kramades, det kändes härligt. Mina grabbar ser fram emot att klä ut sig ikväll. HORROR!!! Mina kompisar skall komma hit vi ska äta lite tårta sen är allt öppet få se vad det blir. magnus verkar rätt urlakad efter alla hormonladdningar från gårdagens testosteronjippo! Det var nog rätt krävande. Nu ska jag städa  liteoch koka kaffe innan jag hoppar i duschen och snajda till mig. Min älskade Fernanda har äntligen kommit hem. Känns som en toppen dag idag!!

fille och ville

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0