Hallå!

hallå sa jag då jag kom hem från jobbet och fick knappt svar. Det vilade en väldigt lazy stämmning över våran 5 rummare.
magnus stog med ruffsig hästsvans vi d spisen och hade lagat en, excuse moi" halv bra skinkstek, eller lite söndags
slapp köttbit. Fernanda såg nyvaken ut där hon låg som prinsessan på ärten nedbäddad i sin säng ännu vid 16:15 tiden...lite väl seeeg! Fille låg i sitt rum med atorn på magen och skrev julklapps listor...lite halvt yrvaken han också.
Okej ville var inte lazy för han lekte krig med Danne..väldigt högljudt. Men det vilade en väldigt mosig stämmning över hela stället. Jag som hade peppat mig att jag minsann skulle träna direkt efter jobbet hamnade snabbt in i en sömnig seeeg stämning och orkar nu inte göra annat än ligga här med datorn på magen och se dammråttorna rulla förbi.
men jag tänker för mig själv att. Jag tar det imorgon, för då är jag ledig och utvilad. Denna kväll är till för vila och endast vila. jag ska spola upp ett bad, kasta i en badbomb, göra ansktsmask och hårinpakning. och sen mysi soffan till det är dags att sova.....ha en underbar  kväll ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0