En guld stjärna till Fernanda-Felicia!

Japp då har vi varit  och tränat; tillsammans, roligt! Fernanda har varit Med Wilhelm. Hon är så snäll och gullig med sina små bröder.  Nu är det bara att göra iordning killarna för kvällen, fika och i säng i tid så alla är pigga imorgon bitti. Själv är jag rätt trött också, Jag ska ta ett varmt bad och lägga mig på min underbara spikmatta. jag saknar en bra bok att läsa. Har läst ut  Under tusen strålande solar för några dagar sedan. Någon som har nått bra boktips så är det välkommet. 

Kommentarer
Postat av: Emma

De absolut bästa böckerna jag har läst är "Hur Kär Får Man Bli?" av Katarina Von Bredow som är om tonårskärlek (helt underbar verkligen) och "Röda Draken" av Tom Harris, baserad på filmen "Red Dragon" som är sjukt spännande, det är en kriminalthriller! :]

2008-11-06 @ 18:31:36
URL: http://blueice.blogg.se/
Postat av: fernanda ♥

Tack mami! :)

2008-11-06 @ 20:44:35
URL: http://fernandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0