Grått!

Det är jätte varmt ute idag flera  plus, gud vad jobbigt. Det är vinter, inte vår! Jag är helt väder fixerad nu för tiden.
Ge mig snööööö och kyla. Idag steg jag upp Kl 08:30 drack kaffe och läste Nsd som jag alltid gör och så snackade jag lite med min man innan han skulle på lektion. Sen Har jag hunnit vara på gymmet och träna både kondis och muskler. En lapplisa höll på att ge mig böter .trodde jag för jag hade inte betalat parkering.; men  Magnus hade lämnat en gammal lapp  så hon kollade antagligen inte vad det stod på den, konstigt! jag sprang till bilen och fort hem. Jag har lagat omelett och gjort smoothie till mig och magnus, det var gott! nu ska jag i badet, hinna städa lite och sen på utbildning från jobbet. Have a wonderful day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0