good evning!


Dagen har varit lååång, jag har hunnit med massor inklusive att arbeta, jobbat till kl 22:30. Gick jätte bra även om det var stressigt. Jag käner mig rätt piggelin. jag och Marita " the spinning woman" var och fikade på  stan det var trevligt. vädret däremot suuuger det är så varmt att det regnar och den underbara snön smälter och bildar pölar..discusting!!!
Min familj verkar ha klarat sig bra hela dan och satt och gottade framfö tv:n då jag kom hem...helg gottandet har startat!
Fernanda- Felicia har inte varit någon glad  dotter idag vi har diskuterat både det ena och det andra , det är inte alltid lätt
att hitta smarta lösningar  där båda parter blir nöjda. men jag uppskattar min fina dotter då hon oftast är både klok  och ödmjuk. Problemet är väl att hon anser sig vara mer 20 år  än 16år....om jag minns hur det var?...oohh jaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0