gömörrö!

Sitter här vid min lilla dator och dricker morning coffe, det ser ut att bli en lika fin dag som igår alltså vitt och kallt.
Idag ser planerna ut så. Dricka mitt kaffe och läsa Nsd. spikmatta, dusch, sen ska jag och  Marita "spinning", powerwalka in till stan dricka fika el käka nånstans och sen back Jag ska också hinna lämna in prover till vårdcentralen. jag har nämligen Hypotyreos= förlåg ämnesomsättning. äter medicin levaxin för detta. Man måste kolla värdena lite då och då för att se hur man ligger. Jag jobbar kväll idag och sen hela helgen men det känns helt ok för jag mår faktist hyfsat bra idag..HÄRLIGT! Sen ska jag promenera in till jobbet Som ligger på östermalm så det är ju en bit med tanke på att vi bor på mjölkudden. Magnus har bilen när han har Campus vecka och ska hämta Ville från plugget. I dont minde jag älskar att promenera. Ett bra sätt att behålla mina 55 kilo är just att  lämna bilen  ibland och fläsk gotta bara på helger, men då får man gotta rejält. nu ska jag läsa NSD. Tjingeling.
                                            
                                       .








  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0