Gokväll!

Nu är det bara en dag kvar till det är helg, tur det för jag känner att jag vill vara ledig nu. Imorgon jobbar jag kort dag en börjar kl 07:00, holy moses jag är så morgon trött.  Magnus föreslog att vi ska gå ut på krogen imorgon, vi får se vad det blir, beror på om fernanda vill vara barnvakt? skulle vara gott med en martini sour eller en bloody mary eller nått. eller bara en god öl kanske, bara det att jag blir ju väldig dansant och vill dansa, jag är ju bra på det, och jag gillar  a lot.
nå vi får se vad det blir. gottkäk ska vi ha och rött gott vin. Marita har åkt till paris ,jag avundas henne , förutom flygresan då. Jag är ett kontrollfreak och livrädd att flyga. Nå väl nu ska jag mysa med min spikmatta. See you later alligater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0