Godmorning!

igår hade vid en lugn mys kväll popcorn , ost, kex , vin..mm. Men jag var inte kapabel att deltaga i myset med 100 procentigt engagemang för jag var såååå trött. Jag kollade idol iallafall även om ögonlocken vägde ton. Kevin är ju så proffsig och charmig , och vad han nu hette som sjöng fields of gold var så bra också...men anna underbara anna
hon berör mig med sin djupa , tunga röst. varför åkte hon ut? I och för sig passar hon nog in i ett helt annat koncept än Idol konceptet. Jag blir jätte berörd av hennes sång. det är så mycket känsla i hennes ton. Och sen så verkar hon vara så brådmogen, klok och fin. men alla deltagarna är så jätte fina och duktiga . dom gör det bra som står där vecka efter vecka. Johan palm är ju  också en skön kille som kör sin egen stil och vågar ta plats. Just nu sitter jag och Magnus här med kaffe kopparna Boxar Wilhelm skriver önskelista här vid bordet och Filip sover ännu. Jag ska snart klä mig och åka på gymmet sen ska vi hitta på nått, få se vad det blir? känns som det var en evighet sen jag var ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0