god morgon det är slö slapp söndag igen!

Igår kväll badade jag i evigheter så skönt då jag har värsta träningsvärken, värst är det i skinkorna och korsryggen men jag känner av i resten av kroppen också. tror jag måste vila idag ska nog bara gå en lång promenad istället ,eller så far jag till gymmet springer på bandet och steppar i maskinen, får se vad det blir. Igår kväll kollade vi en krigsfilm på tv1000
ganska bra , fast jag såg inte slutet längtade till min mysiga säng för mycket och my friend spikmattan, Magnus och Fille kollade klart. Razegh grannens pojke kom också förbi en sväng, han och magnus bröt arm! ja det är sant och Mange vann förståss. razegh tränar en slags läskig sport som kallas shoot fighting, tror det stavas så. I natt har jag sovit så gott gud vad härligt och jag tänkte fortsätta mysa här i sängen ett tag till min underbara man kom just och lade sig här brevid han verkar också rätt trött och Fernanda kommer hem idag skönt ! för jag har saknat henne jätte mycket ,det är så tomt när hon är borta. oki nu ska jag slumra en stund. ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0