God måndagmorgon!

Tjaoo! Jag har jobbat hela helgen men magnus väckte mig tidigt halv åtta! Kl åtta skulle jag lämna nya prover på vårdcentralen. På med jeans t-shirt, dojjer och dunjacka, och iväg. Det är uppskattat med sovmorgon efter helgjobb, but not today. Jag ska jobba exra idag på min ledig dag också, men det känns ok behöver lite extra i plonkan till jul och imorgon skulle jag också vara ledig men då ska jag på utbilding så det blir buissy hela veckan. i dont minde , jag känner mig pigg och stark igen. Mange sitter med näsan i sin studie litteratur. Vi har diskuterat hjärnans på verkan av ålder, ALS
geriatrik, respirationssystemet, och medicinering av äldre här i frukostbordet, intressant? Ja sådär, det  går av bara farten.  Sen har jag gosat med Sigge cowboy, han har saknat matte då jag jobbat hela helgen. Nu ska jag dra på tränings thightsen snart och dra till gymmet. Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0