gjort stan.

idag har det varit en intensiv dag, jag har varit ledig och därför passat på  att hinna med lite allehanda. Först och främst så har det  varit utvecklingsamtal med Filip. Det var så trevligt för Filip fick så mycket beröm, Han är både smart och snäll och sen vågar han gå sin egen väg och stå upp för sig själv, Bra gjort älskade Fille, jag är så stolt över min fina, sngga, rara , goa, intensiva 11 åring. Mumy LOVES YOU DEAR!!!!! Just nu är han på gympa träning dom har uppvisning nästa helg . Det ska bli jätte spännande att se.  Idag har jag och (spinning)-Marita, och en tjej som heter Maria down town. Trevligt, vi lunchade på waldorfs och sen gick vi runt på stan och  kollade  jag hade redan shoppat det jag skulle ha, julklappar!! det är det allting handlar  om just nu. Läget är under kontroll. Fernanda ska ner på stan ikväll dom har kvällsöppet, massa erbjudanden och så. Kanske tar jag mig en tur ner på stan ikväll. kom på att jag borde hämta ett grej åt min fina systerson Noa, kom precis på vad jag ska köpa. Bra, bara det inte tar slut. ute är det-10 grader nu, en bra temperatur tycker jag.  oki doki, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0