Farsdags morgon!!

Godmorgon! jag har stigit upp ganska tidigt kokat kaffe och väckt barnen. sen har vi firat magnus på farsdag med fika på sängen, sång och många kramar. Till och med sömntutan fernanda var uppe med tuppen och grattade men jag vet faktist inte om hon var riktigt vaken hon såg väldigt trött ut och fort försvann hon ill sin säng igen. Magnus fick en fin Hoodie i present. den var han snygg  i. Jag ska gå i duschen snart sen ska jag städ undan  och åka på gymmet
och köra ett rejält pass. Det ska bli skönt. På onsdag fyller Wilhelm 7 år han ska ha kalas på leos lekland. jag ska fixa klart allt redan på måndag för jag jobbar hela veckan. Köpa presenter mm. Ha en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0