early early tursday morning.

Ligger i sängen med min varma laptop på magen, ska till doktorn idag, det blir skönt. Hade planerat att börja må bättre genast efter det så att jag kan jobba imorgon, så ser mina optimiska planer hittills. Det har äntligen snöat här i Luleå
de känns underbart med det vita täcket över allt döfärgat gräs ris och ruttetblomster, helt klart ett lyft. Hade jag varit lite piggare hade jag rullat mig i snön och gjort snöänglar...ja, ja kanske inte riktigt men jag hade gillat att ta en powerwalk i vitt i allafall. Det ska jag göra så fort jag mår bättre. Igår var det en oförglömlig dag för Wilhelm på Leo`s. Han och hans lilla kompis gäng var hel exalterade och fick till och med hänga med Lejonet Leo en stund.   Dom var ganska svettiga efter timmarna där  Och Wille somnade som en sten efter bad och fika . Vad härligt att hans dag blev så lyckad.Själv har jag inte sovit så bra pga magen men snart ska det nog bli bättre. Ska gå i duschen nu! Vi Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0