Dagen är till ända...

Denna dagen drog snabbt  förbi Jag och marita har varit på stan i morse jag köpte fina Kerstin Florian hudvårda produkter..känns lyxigt.  Hade fått presentkort.  Sen drack vi the på Mat och prat och snackade om livet. Marita skulle på spinnig pass så det blev snabba bananer, Marita ska alltid på spinning. Spinningmarita is the woman. Själv spinner jag aldrig men ett kondis pss på 1 timme fixade jag idag. Min näsa är inte i bra kondis, täpt, röd , svullen..inte roligt..
Men jag börjar vänja mig. På jobbet sväller den igen helt. Mina arbetskoleger vet vid det här laget allt om min näsa dess problematik och historia. En gång ångade jag näsan så den var skållad röd i en vecka..Det tyckte tillexempel my friend eller "kaveri"  som vi säger på finska  Kristina var ganska lustigt.. Imorgon jobbar jag förmiddag skönt. Nu ska jag göra varma mackor till familjen sen blir det tidigt i bädden. Natti!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Kul att du också har en blogg=) Hoppas allt är bra!/Anna

2008-11-04 @ 21:04:53
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0