Balobas!

hemma igen efter jobbet allt har gått bra idag och jag har hunnit med massor, Gick en lång promenad från mjölkudden till stan runt centrum och till östermalm och jobbet, det var jätte skönt. Här hemma är allt toppen rent och ny städat. Ville sover och fille ligger i sängen och läser nya guinnes rekod bok som han fått idag, Fernanda har varit på Kickboxnings pass idag och tyckte det var jätte kul  hon vill absolut fortsätta säger hon. bra tycker jag, men saga blir og besviken
 för hon tillhör ju "the lazy girls club" tillsammans med saga och då gillar man inte hålligång. Imorgon ska jag träna på morgonen sen städa och sen har jag utbildning från jobbet klockan ett. Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0