Snille Filip och äntligen fredag!

Klockan är 13:45. och jag har precis kommit hem från jobbet och satt mig ned med en kopp kaffe vid datorn. Magnus Pluggar ännu. Filipoch Wilhelm har kommit hem från skolan. Filip hade med sig en utvärdering över hans studie resultat inför utvecklings samtalet, Det ser mycket fint ut ska jag säga, Jag är jätte stolt över min Filip. Wilhelm har krypit upp i soffan framför Toon Disney och softar en stund. KL 18.00 ska jag på after work på olivers med några kul typer tänkte fråga min man om han vill följa med. Det hade varit trevligt att ha med sig honom. det är inte så ofta vi gör något sådant tillsammans. Alldeles för sällan faktist! Detta måste vi bättra oss med. Jag vill ju faktist göra saker tillsammans med min
Magnus OFTA!! Han är ju faktist min äkta make och väldigt speciell för mig på alla sätt och vis. Nu ska jag lägga mig på min spikmatta en stud och känna lugnet, sen ska jag laga lite gott fredags käk till mina barn. Vet inte vad ännu. see you later alligater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0