Allahelgons härliga kväll!!

Vi hade det jätte trevligt igår, lördag. Jag hade köpt masser med godis så alla små monster fick sig en näve. Det blev inget BUS, bra GODIS! Alla var nöjda att det blev så. Efter en redig pizza middag tog jag mig ett långt välbehövligt bad med badbomb och doft olja. mmmm MYS! Senare kom Kompis Cajsa, Päivi, Kristina Stig och Roger Förbi . Jag fick vackra blommor och presenter, faktist helt oväntat!! Vi drack kaffe åt mangnus goda grädd tårta. Mycket trevligt !
Kvällen blev rätt sen, vi drack vin och pratade. Tack alla fina vänner!! Fernanda åkte till Boden med kompisar och hade problem att ta sig hem. allderles för sent kom hon! jag betalade en taxi, 650 kr, INTE ROLIGT!! Men flickan måste ju hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0