12 november!

Ja då är det 12 november en dag att minnas med blåde glädje och sorg. Älskade Wilhelms födelsedag och min pappa Paul dog samma dag för 3 år sedan. En märklig kännsla av saknad och tacksamhet i min kropp. Tacksam för att ha fött en sådan underbar Wilhelm och sorgen över att förlorat min fina far för tidigt. För 3 år sedan mitt under Wilhelms födelsedags bestyr kom beskedet att pappa somnat in. Jag glömmer aldrig, jag saknar alltid och ingenting blir sig någonsin likt igen.100 kramar till dig pappa och morfar vi saknar dig så mycket!
Själv mår jag inte alls bra ska till doktorn klockan 13 :00 imorgon pratade med vc idag och så blev det. Det är bara att bita ihop. Wilhelm har kalas på Leos idag kl : 17.00 ska försöka vila och ta alvedon så man orkar sitta där en stund sen.
Fernanda ligger i sin säng och försöker sova bort förkyldningen hon är bra på att sova kan jag säga. Magnus är på universitetet och grabbarna i plugget.  see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0