tränat

gud va mysigt att ha sina nära nära!! Syrran och Noa och nu mamma, jag önskar dom bodde här så vi kunde träffas ofta. I och för sig skulle nog jag och mamma bråka oftare då. Åren har gått men vi är fortfarande i luven på varandra emellanåt...allt förblir sig likt. Syrran tycker tror att det beror på våra många likheter...my god , det vill jag inte tro!! Men jag älskar min mor för den hon är ändå. Och jag hoppas hon känner det samma för mig. I eftermiddag har jag tränat, Haft tårt kalas för mor min. Diskuterat djupt, innerligt och molykyliserande med mamma och Magnus...Bra snack! Jag och mamma har druckit kaffe och bailys...det gör vi oftast när hon är här. Mammma och jag gillar likörer. Nu ska jag snart i säng. har smetat in Redkens svindyra super inpackning i kaluffsen. den behöver en lyftning! natti

Kommentarer
Postat av: lina

Hej! :)



SNälla jag behöver lite hjälp, har beslutsångest.

Kika in på min blogg och hjälp mig, snälla!:)



Kram <3

2008-12-30 @ 22:12:45
URL: http://wir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0