Today

Fille skriver nya önskelistor helatiden..det går ju inte. Precis när jag köpt en julklapp har den åkt ur önskelistan och ersatts av nått annat senast piercing i läppen!!..i dont think so säger jag bara. Sofie och ante har anlänt vi har shoppat. Bil tema fick ta väldigt stor plats. Magnus och Andreas tindrade med lystna blickar mot alla bildelar, krokar och verkstadspallar som frestade på hyllorna. det köptes både det ena och det andra praktiska grejjorna. Andreas och Magnus skulle ha kunnat ägna både 2 kanske 3 dagar på denna fantastiska allehanda och bra pris butik. Idag fick jag lära mig att på biltema fanns allt man bara kan drömma om inklusive korv, i baguett eller bröd, winerbröd, kaffe och the. allt detta han smaka på innan det var dags att åka vidare. då hade halva dagen redan runnit förbi. Vi hann med en snabb tur i centrala stan, där hittade vi inte så mycket. Men ante och sofie ska shoppa loss där imorgon också. Jag jobbar till kl 13.00 imorgon sen ska jag möta upp companiet på stan. Sofies mage är väldigt framträdande hon ska ju ha bebis alldeles snart . Det ska bli spännande att se vad det blir för nån liten knodd som kommer ut till värden. Nu ska vi snart titta film och äta godis. Magnus och ante har gått och hyrt film. Ha det gött så hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Oj har du redan börjat julshoppa.. själv har jag mycket mer än hälften av julklapparna kvar att köpa!

2008-12-03 @ 19:42:55
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: SANIBO

nicenice

2008-12-03 @ 19:44:38
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0