tjoohoo!

dagen har spungit förbi, jag har nästan inte hunnit med. efter morgonens advents firande, har det städats, tränats sen har jag varit hemma hos Fatheme och druckit the, snackat och hjälpt med läxor. Fille har varit på badet i mååånga timmar tillslut ringde jag och efterlyste Filip med kompis . Mange åkte och hämtade grabbsen. Fernanda blomman verkar lite mör idag???? men hon hade tydligen haft jätte kul på DISCOT, Kul att det var kul. Jag skulle också vilja hinna med en aning kul. Men inte hinner jag, jag lämnar det till framtiden. men det är klart jag också har kul, ganska ofta faktist i vardagen. festlighets kul däremot hör till ovanligheterna. My husband sitter med näsan djupt begravd i sin tunga litteratur. dynamisk psykiatri tror jag boken heter. Mange har ju undersökt mina muskler , mitt skelett mm. Men mitt psyke lämnar han ifred, börjar man gräva vet man aldrig vad man hittar. nu ska jag snart vika tvätt, sätta Wille älskling i badet. vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0