tjoo!

Hemma efter jobbet. Såg Willes julkavalkad på Film igår efter mitt jobb, den var så bra. En eloge till lärarna och barnen så proffsigt. Här hemma är allt bra har slutat klockan 14:00 idag skönt, allt var jätte bra på jobbet idag förutom tröttheten, har sovit för lite helt enkelt. Men snart är jag ledig och då tar jag igen det. Kidsen åker till Gällivare redan på fredag, då ska jag städa orentligt först och sen VILA ut...skööönt. Nu ska vi äta middag snart korv och mackisar sen ska jag åka på gymmet en sväng. resten av kvällen ska jag bara mysa och umgås. sen ska jag grejja nån klapp till imorgon om jag hinner! annars på fredag. sen blir det Gällka på tisdag efter jobbet känns både kul och inte kul, lite blandade känslor. men skönt att få träffa mina nära , det var ett tag sedan faktist. Nu ska jag röra i grytorna. ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0