tjena!

Dagen har varit en intensiv dag på stan. jag och marita Fernanda och Magnus har börjat med att fika på mat& prat, Efter det delade vi upp oss då det är julklappshadlig som gäller och då kan man ju inte gå i enad trupp. magnus och Fernanda gick åt ett håll jag och Marita åt ett annat, sen slöt Emmy upp med oss och senare även Julia som vi hämtade upp på björkskatan för en tur på Storheden. jag och marita har handlat julklappar men tittade samtidigt efter något tjusigt juligt till oss själva. Tror ni vi hittade, No, no! Vi hittar aldrig fest men hur mycket vardag som helst och skor, snygga skor! Det fullkomligen svämmar över av snygga skor på stan. Nu ska jag äta lite är hungrig som en varg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0