morning!

Här ligger vi i sängen ännu klockan är snart 11:00 men det bryr vi oss inte om. Igår var en slapp härlig dag med massa mat och gott. På kvällen kom Marita och Rolf förbi, trevligt! Vi Drack god vaniljglögg och pratade sen vidare på bishops en sväng. Mcket folk hög volym. svårt att sitta ned och prata, jag och mange som är lite hörselskadade satt och skrek för att höra våra egna röster, aningen jobbigt. efteråt åkte vi hem och käkade massa smaskiga mackor. mm. idag ska jag promenera, träna och förbereda inför vår resa till gällivare på tisdag kväll. ska bli så mysigt. saknar mina barn som fasen men vi har fått välbehövlig vila mm då vi varit själva här några dagar. nu ska jag spola upp ett varmt bad. hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0