Monday

Jobbat förmiddag trots att jag jobbat hela helgen och imorgon ska jag jobba eftermiddag (extra), utöver mitt schema.
Annars är allting rätt ok fast inte så jag jublar. känner mig lite irriterad. Skulle behöva lite kul. vardagen tar ju över maximalt ibland utan avbrott. Känns som man inte riktigt hänger med. Men till jul blir jag ledig ska bli så skönt.
Det blir Gällivare på julafton och vi stannar nog nån dag iallafall, så länge det är kul. Vi bor hos magnus mamma vivi
i Kullen. Det är mysigt där känner man sig alltid välkommen, hon har ett hus så där rymms vi med hela våran stora
familj. Det kan bli lite högljutt när vi anländer, barn och hundar och så mange och jag då. Men vivi klagar aldrig  fast vi tar huset i total besittning. Ska ge henne en extra stor julkram i år och nått extra fint i paketet , det är vivi värd som står ut med  the family Nilsson. Ante och Sofie kanske kommer hit och hälsar på i veckan, kul. Bara synd att jag jobbar hade hellre sett att dom kom på fredag- lördag när jag är ledig, så jag också hinner träffa dom, nåvi får väl se hur det blir.
My husband är ingen charm knutte precis nu förtiden ,hes on another planet. Lite trist men thats life.
jag ska träna ikväll tänkte jag behöver lite endorfiner.... ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0