julkalender!

Jag och Wille myser i soffan och har kollat adventskalendern. kul tycker Wille han gillar den skarpt. Men mest luck öppningen förstoss. Jag har varit och tränat har jag legat i cancergrillen, yes i knowe, men det händer väldigt , väldigt sällan. kände mig så deppigt fisblek. I juletider ska man tindra, glittra, lysa och se mysig ut, det gör inte jag , okej nu är jag faktist lite , lite mindre fisblek lite mer rosa har jag blivit. Det är då fasen bättre. Min hårt studerande Tenteångest fyllda man har även han tagit sol kortet och åkt till gymmet. få se om han kommer hem mer strålande, mer glad lite mer rosa? I hope. Tur det är ledigt snart . livet har varit lite väl intensivt och hektiskt. Nu ska vi fortsätta myset. Som ni ser finns massor med likadana bilder. jag tar bort, dom stannar kvar, dom förökar sig liksom..men det är okej!!! ha det mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0