JUL JUL STRÅLADE JUL:-)

Spänningen stiger snart är det dags för årets släkt träff och äta tills vi spricker sammankomst... Vi har rimmat och packat nästan allt nu. imorgon har jag två paket till som skall hämtas...piiuuu!! Jobbar kväll imorgon så på morgonen ska jag in till stan och fixa 2 grejjer. en trist sak är att jag blivit lite förkyld, lite ont i halsen och täppt i min snok,,,,den är så Jää... jobbig och överkännslig. skall göra nässköljning ordentligt ikväll, ta alvedon och propolis droppar...kanske jag kan mota bort eländet... Saknar barnen och längtar att se dom. Eftersom jag jobbar till kl21:30 imorgon så lär vi ju komma fram jätte sent på natten. ska försöka fixa klart det mesta ikväll. Hade tänkt hinna hälsa på vänner också, anneli, johanna inko, sofie, ante mm få se hur det blir . Sofie ska ju ha barn snart så hon kan nog lika gärna hamna på BB på julafton!!:-) Men Alla goa vänner ha nu en Underbar jul med massor av julefrid och julefröjd, klappar och kärlek. Nu har jag uppehåll på bloggen några dagar och återkommer med julinfo.. då jag återvänder hem.. kramar!!

Kommentarer
Postat av: H *

- god jul : )

2008-12-22 @ 19:34:32
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: sonja ulrika hansson

Ha en underbar jul

ät gott, mys och må med familj och vänner



så god jul och gott nytt år

om vi inte hinner ses förrän nästa år



kram

2008-12-22 @ 21:55:19
Postat av: Anonym

God Jul! :)

2008-12-22 @ 21:57:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0