istid!!

istiden har lamslagit Luleå! Stan är isbeklädd och det är nästan omöjligt att gå längre sträckor utan att halvt slåihjäl sig. Så J.... jobbigt! Gillar inte alls detta . vill Ha snö, snö och snö. Soon its gone, gone , gone. det ser inte lovande ut. Just nu till exempel regnar det. Tur vi ska fira jul i Gällka. Där borde det iallafall vara nån minus grad. För en vecka sedan hade vi massor av snö och vackert frostbitna träd allt var i sin ordning. Annars är det inte heller bra stressigt och tjorvigt, massor av måsten och ingen tid. mange plugga, jag jobbar massor. hemmet är eftersatt och vi är hur trötta som helst. skulle kunna sova en hel vecka över jul...nä skojja klart jag vill fira jul. känns bara så jätte jobbigt just nu. Men jag vet det blir snart bättre!! God JUl på er.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej på er och God Jul!

Jag ser att ni har stressigt inför jul. Mina stora kids har åkt till Stockholm i dag för att på måndag åka till Thailand. Vi har det annars ganska lugnt nu. Kul att ni kommer till Gällka. Hör av dig om du hinner.Anneli

2008-12-19 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0