Hemma i Luleå igen!

Japp då var vi hemma igen. Det har varit väldigt , väldigt trevligt att träffa släkten. Julafton bjöd på trevligt sällskap och en härlig gemenskap hos min bästa enda, finaste syster i hennes jätte mysiga hem med henes underbara familj a`la Noa och Tolle. I jule firandet ingick även mamma Sonja med Killen eller "vännen" som hon kallar honom Ivan. Ellen och Yngve alltså mannen Tolles föräldrar, sen kom Ellens härliga syster Taimi, alltså Tolles Moster. I skaran ingick även Vivi Farmor och Magnus MammaOch så vi då Ulli, mange, fenny, ville ,fille, saga och gamla Sigge. Maten hade mamma sonja och Ellen Fixat...det var verkligen jätte gott. efterätten var gudomlig, vi fyllde på och fyllde på, chokladaskar tömdes i rasande fart och midjor svällde och bildade bilringar...men vi gav inte upp. vi sprättade nya chokladaskar, tömde julmust flaskor och fullkommligen bedrev orgier i gottigt jule vräkande!!! Detta pågick i dagana 2 och en halv..... Ja vad F.. ska man säga?? Hur gick detta till? Hur fick allting plats i våra magar?? Någon som kan svara? för jag vet verkligen inte. Syster och Tolle har ett eget komplett jätte gym i sin källare så på judagen tränade jag ett litet pass...det var tungt, jag var ju så väldigt mätt!!!! För barnen har julen varit fin. dom var nöjda och glada åt sina klappar och somnade även dom ganska övermättade av godsaker Nu är vi hemma igen , skönt!! Syster kommer på måndag, kul. Nu ska jag gå och koka lite Yogi the jag är beroende. och sen ska jag motera mitt fantastiska ´"tusen och en natt bord jag fått av syrran" och tända alla vackra ljuslyktor som jag också fick. en rökelse sticka skall tändas och jag skall kramas med my underbaren spikatta!!...i looove him!!!I love you! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0