hejpa!!

redan känner jag mig lite bättre. Har kurerat mig med diverse huskurer+ nässköljning och 2 magnesyl koffein och sovit en stund. Men en sak har jag gjort galet, jag har tränt - fast det blev ett försitigt pass, följde med Magnus. Imorgon ska jag till tandis med min tand skada igen. I hate, fan vad jobbigt, känner mig barnsligt olustig inför detta, Whats the big deal? Sen jobbar jag eftermiddag börjar klockan 14.00. Men jag är ledig onsdag , torsdag det ska bli skönt. Har en hel del att göra.Städa, röjja i förådet, handla några klappar till.mm.mm åtagandena tar aldrig slut, så är det. Nu ska jag lägga Wilhelm snart och sen ska vi titta på senaste Bond, magnus fick några nya filmer av Ante när dom var här. Egentligen gillar ag inte Bond men det kan vara lite skönt att ligga och slappa framför en film... Natti, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0