Hej!

Vi ä ganska trötta idag jag och Magnus. Igår fredag åkte lilla barnaskaran till Gällivare. Så vi blev kvar här mol alena, vad gör man då. Jo vi badade och slappade. Sen dök Cajsa upp sen roger och Päivi och sist Marita. vi drack Kaffe karlsson mm och pratade innan det bar av till Bischops och invit. Väldigt mycket folk ute och rätt trevligt. drack några öl och snackade, det gick i huvet direckt , jag blev faktist lite på kanelen!! på gott och ont. Jag och min äkta make har ju haft några kämpiga veckor med massa stress mm. reagerade ju givetvis på detta. Magnus babblade i maraton fart, jätte mycket , jätte fort, utan avbrott. detta babbel gör mig stressad så jag blev sur som F..! trodde att han kanske babblar sönder Maritas öron. jag bad honon var tyst typ, fast inte med så sälla ord..hmmm! Nu är det bra vi är snälla, mindre babbliga och lugna! vi har sovit lääänge, sen gick vi på waldorfs och käkade tills vi nästan sprack. Och nu så ligger vi här på sängen och vilar igen, härligt..men tyssst..väldigt tysst! Jag har pratat med fille, wille och Fernanda do mår topp. Niklas hade köpt en 50 tums plasma tv till fernandas rum!! inte illa!! Nu ska jag gå och koka kaffe är så sugen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0