headace

tjosan! life is intensive.jobba tidig morgon. kollade film igår kväll med andreas och Sofie, Barnhemmet! riktigt läskigt. efter jobbet kom Mgnus, Ante och Sofie och hämtade mig. vi åkte och fikade på Take away. mysigt. mumsade i mig en mockabakelse shit! Nu ska jag på föreläsning med jobbet. Fernanda ska uppträda samtidigt så jag missar hennes sång, inte trevligt! Men Magnus ska filma så jag får sen det sen.med små killarna är allt toppen, Wilhelm har gjort fin fina klappar på skolan och fille har haft friluftsdag. Ante och Sofie åkte tillbaks till gällka för en stund sedan, det var så trevligt att ha dom här, men vi ser dom snart igen i Gällivare, hoppas jag. nu måste jag kila!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0