halloj

Tiigt upp imorse pigg och glad, fixade barnen till skolan  och sen for jag och min man magnus på gymmet tränade kondis och ben , mage, höfter, skööönt. Det är kul att fara tillsammans med mange. det blir inte så ofta. jag jobbar eftermiddag idag tänkte promenera till östermalm om jag hinner.imorgon kommer ante och sofi,e troligtvis ska bli trevligt att träffas. ihelgen har Filip gymnastik uppvisning vi ska jobba där sen måste vi hinna baka nått dit också. och på torsdag har Fernandas klass uppvisning, sång ,dans ,mm . tyvärr jobbar jag då men mange och killarna får gå man missar så mycket med dessa kvälls skift. Jag tror jag hade kunnat tänka mig att jobba natt, faktist. men vet inte om jag skulle palla??ilängden är det nog rätt tungt, men det är myket ledigt! Haft heta diskutioner med fernanda igen, jobbigt. jag står ivalet och kvalet över hur jag ska agera i en viss situation. men jag känner att nått måste göras.Vissa saker måste styras upp rejält, så är det!! ska käka nu, Hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0