God morgon!

jag är ledig idag. ligger här i sängen med en kopp kaffe på bordet bredvid och min varma laptop på magen. lägenheten är tom. nästan! bara jag och dogsen är hemma. ovanligt tyst. så skönt att höra tystnaden ibland. Det ser ut att vara väldigt kallt idag. igår kväll promenerade jag och marita hem från jobbet hade min långa röda dunjacka på mig, varma timberlandstövlar, vantar , mössa men jag hade inga långfillingar under jeansen och inga överdragsbyxor, gud vad jag frös. det stack som av nålar på låren. jag blev faktist överväldigad av denna kyla. marita såg ut som en frost biten tomte, hennes mörka hår var vitt av frosten, men det är härligt bara man klär sig riktigt bra. jag ska stiga upp snart klä mig och promenera till gymmet och köra ett pass. skönt att göra bort detta tidigt. vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0