God kväll!

Har varit och ätit gott med mina kollegor. Vi träffades på resturang Stekhuset . Jag åt lax me diverse, vad ska jag säga: jag är inte överväldigad, laxen smakade rätt lamt och tamt, inget extra inget sting, ungefär som jag kände mig rätt trist och slapp. men alla dagar är inte toppen dagar och alla laxar är inte glada laxar. det var ändå trevligt att träffa mina fina arbetskollegor, dom är iallafall och oftast ett gäng glada laxar. Annars har dagen blåst förbi snabbt som tusan tränat , ringt trista viktiga samtal, tvättat , vikt tvätt,mm mm. ingen glamor, inga skandaler. Det har varit en ganska rakt igenom torr onsdag om man ska vara lite gnällig. nu ska jag lägga mig på min sköna spikmatta och läsa fernandas Glamour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0