fredag morgon!

här sitter jag lagom nyvaken klockan är halv tio. Har inte sovit så gott inatt, vet inte varför. jag har drömt en massa konstigt, vänt och vridit.Jag jobbar eftermiddag idag börjar först klockan tre. Idag skippar jag träningen för jag har rejäl träningsvärk, jag ska ändå promenera till jobbet sen. Jag har fortfarande julklappar kvar att köpa, tar det slut nångång?, kommer hela tiden på nya saker folk behöver och jag vill ge. och så känns det som jag glömt nått hela tiden. Som när man handlat mat utan handlingslista. Här i Luleå är det så härligt nu , förvånansvärt mycket snö och lagom kallt. Jag och Kristina hade igentligen planerat att ta en fika istan idag, få se om vi hinner, hon håller nog på att flytta tror jag så det är möjligt att hon har fullt upp, japp nu sms:a hon mig det är fulltupp!. jag tror jag lägger mig på spikisen en stund och sen i badet. Mange pluggar till tolv idag kanske vi två hinner ta en fika? vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0