För väntan

typiskt mig! Aldrig behöver någon vänta på mig, eller längta efter mig. Aldrig behöver någon undra, Vart tog hon vägen? eller varför kom hon aldrig? Ingen mystik kring mitt väsen, ingen obesvarad fråga som väntar på ett svar. Varför? jo därför att jag alltid är först! först på plats på jobbet, på stan, på festen, hos doktorn . You name it! Jag är den som väntar och väntar, tittar på klockan,, våndas, hinner undra , hinner fantisera. ofta helt i onödan, ofta pga att jag är för tidig. Ska jag träffa vänner på stan är jag där 45 minuter innan vi ska träffas. sen väntar jag då som vanligt nånstans på att nån ska dyka innan nån hinner göra det har jag ju lessnat på hela shoppingturnen. jag har ju väntat sönder hela grejjen. Hos doktorn väntar jag också pga att jag alltid är i god tid och doktorn ändå alltid är sen. är man lite sjuk när man kommer dit så hinner man ju bli väldigt , väldigt sjuk av att sitta där och vänta bland alla smittor , baciller och av att ha väntat sönder sig på en doktor som aldrig kommer. varför blir det så här? Jag vill inte. Jag vill vara den man väntar på!! ibland i timmar Idag var jag en och en halv timme tidig till jobbet, kollat fel på shemat. Detta är inte första gången!Nu fasen är det nog. det är färdig väntat nu. nu ska jag gå och sova. mange väntar i sängen, natti!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Hoppas du haft en bra dag! Ha en trevlig kväll!

Kolla gärna in min blogg och se vad som värmer i vinter.

2008-12-09 @ 22:37:52
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0