Datorn har tjorvat!

heja igen, kunde inte komma in på nätet igår, dont knowe why?? Allt är prima är lite trött bara, har jobbat för mycket känns det som. Idag har Fille haft gymnastik uppvisning han är så bäst!Vi är alla super impade!! annars har vi bara handlat, ätit och tagit det piano. Fernanda darling hade fått vip inbjudan till nån krog i Boden, my god she is 16 år. Vi har diskuterat hittan och dittan kring detta party. jag har ringt säkerhetssamtal till diverse kompisar till henne som också ska dit, snokat och checkat, det verkade ok! så nu är hon där. men det är klart man är lite ängslig. Men hon lovade vara tillgänglig mobilt hela kvällen. annars kommer jag i hög person dit!!!!och hur kul är det. hon tycker jAG ÄR HUR PINSAM SOM HELST.Det tycker inte jag, jag tycker jag är ganska diskret och vanlig. rätt terhållsam och smidig som oftast alltså, inte alltid.Hur som helst så sover jag inte en blund förrän prinsessan är hemma, thats impossible. nu ska ag myyysssaa i soffan med mina killar och vovvarna!!

Kommentarer
Postat av: Buy or Sell - En bloppis!

Passa på att fynda julklapparna på Buy or Sell!

2008-12-06 @ 20:34:49
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0