aj aj halsen!

Mår pyton fryser och har ont i halsen, inte alls bra. jag har jobbat förmiddag idag känner bara för att krypa under ett täcke och gå i ide. Fille är inte heller bra han är hemma från skolan med hals ont och slemmig hosta , fy vilket elände. magnus är frisk och fräsch och denna vecka är han på universitetet. men jag vägrar jag ska kurera mig, nässköljning, ingefära, honung, citron i jogi the. hoppas det hjälper. Nå väl jag biter ihop och håller tummarna det är inte läge att bli sjuk nu jag har mycket att göra. Min lilla Ville sitter här brevid mig och pysslar i sin pysselbok, han är så nogrann och duktig. Fernanda har knappt sovit inatt har haft besvärligt med magen så hon ser inte heller ok ut idag.fille och hon ligger i hennes rum och kollar film..ser mysigt ut, ska gå och fråga om jag får krypa ner..Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0