Aint no sunshine when hes gone.

Såg filmen. Min underbara blomma Fernanda-Felicia Nilsson sjunger så coolt, skönt, bra! musikalen dom hade satt upp var verkligen lyckad, dom var jätte duktiga allihop. Synd att jag inte fick se den live. Min kulturens hus kväll var också fantastiskt lyckad. tror att dom flesta av mina toppen arbetspolare tyckte som jag. Dom smilade då som spruckna näbbskor hela bunten. Nu ska jag snacka lite med min underbara , tjusiga , inte längre lika sura , men rätt trötta men fortfarande hotta make Magnus en stund och sen SOOOVAAA ZZZZZZ!!

Kommentarer
Postat av: syrran

Blir alldeles tårögd när jag ser Fille uppträda, vill bara vara där!!!

2008-12-08 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0