27/12-08

Denna dag har gått åt till att packa upp och ställa iordning alla kläder, grejjer och julklappar vi har fått, väldigt mycket faktist. Fernanda den underbara stack på mellandags rea och har ej återvänt än. Fille spelar nya julklapps nintendo wii spel och Wilhelm har lekt med Swat team leksakerna med sin kompis Danne i timmar. Mange har städat , fixat och fejat med mig sen har han myst med tända ljus och spikmattan och spelat Residence evil, jäkla läskigt sombie spel. Jag är så lycklig över mitt underbara ljusbord...det är så vackert, underbart , det är så jag. Tack så mycket syster, detta berikar mitt liv!! det passade så bra i mitt vardagsrum, just nu lyser 12 fantastiska ljuslyktor där, så läckert! Få se vad vi hittar på ikväll. lämnar det öppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0